dåålig updatering ;o

förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt men jag har faktiskt inte orkat blogga...
och för det andra har jag varit upptagen i helgen , jag har oxå mått väldigt dåligt dom 2
senaste dagarna av personliga själ .. Har aldrig i hela mitt liv suttit ensam och mått så dåligt ;o
det var verkligen hemskt !
jag kan då säga att jag bröt mitt löfte igår om att vara glad hela tiden (N)
Men jag ska faktiskt försöka på nytt om några dagar igen , men det är inte det lättaste att
vara glad när man inser massa saker som man verkligen inte trodde och att jag just nu har ett
väldigt sårat hjärta ... Mitt hjärta är som ett sår just nu så fort någon tar på de fel el ngt så börjar de
blöda igen ...
Jaja nog om det ! :D

Här får ni en random bild på William , mig , Cessi & Felix ,, ba för ja va med cessi idag (A)

Kommentarer
Postat av: saxenberg

haha va mkt jag va med på bilden ^^<33

2010-01-18 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0