första skoldagen

idag va första skoldagen efter lovet och ja va verkligen sjukt trött när ja skulle gå upp ;o
o när ja vakna så ser jag att mitt ögonlock är svullet;o hahah alla ba vad har du gjort ja ba vakna medde :s
men ja blev färdig 10 min innan jag brukar ;o
skoldagen va helt okej , trodde den skulle vara värre för vissa saker men ..
jag somna på sista lektionen i 10-15 min :s
sen så drog ja , julia , moa o victoria hem till mig ett tag :)
sen drog ja ,julia o viccy ner te kgv o skulle göra lite grejer men de blev inte alls som vi tänkt oss :P
aja skit samma sen gick vi te willys o köpte dricka te maten (A)
så åkte vi hem te mig o åt sen åkte ja o julia hem till julia o gjorde inte så mycke
o sen somna vi ;o o vakna 23:37 läskigt ;s aja de va sjukt skönt o sova(A)
o nu sitter jag här o gör inte så mycke :P
jag kom på att jag nt har ngn sminkborttagning så ja blev lite smått sur(N)
för o sova med smink är de värsta som finns ;o


Jag har bildbrist!! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0