Jag måste lyssna mer på mig sj

jag har nu förstått att ja tycker väldigt synd om mig sj o lägger alla mina problem på mina kompisar ,
vilket inte är så bra för antagligen i längden kommer dom inte orka med mig ..
Jag ska försöka och hoppas att mina vänner hjälper mig med att bygga upp mitt självförtroende.
ja har kommit på några nyårslöften nu :P hahah lite sent men men ..

*Bygga upp självförtroendet

*inte lägga alla mina problem på mina vänner

*inte tro på alla  rykten som går

*inte ta åt mig av vad folk säger till mig

*bli en bättre människa


Hoppas att det kommer bli bättre ..
Jag försöker och försöker men de är alltid ngn som kommer och trycker ner mej ...
Jag förstår verkligen inte varför jag inte kan komma över dig ..
Jag har snart försökt i  en hel jävla månad, men ja lyckas ju inte  ja kan inte se dig med ngn
annan ..jag ser inte mig själv med någon annan , ja ser dig i alla andra..



Kommentarer
Postat av: felix :)

Det blir nog bra ska du se :D <3

2010-01-31 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0