Jag sabbar allt..

jag säger bara FAN ..
Jag har sabbat allt !
lyckad start på året faan .
Jag lovar dig ronny jag ångrar mig så jävla mycket och jag älskar dig mest på hela jorden !
Du är det allra bästa som har hänt mig, och allt jag sagt till dig har jag menat , du har fått mig att
inse vad kärlek är . innan jag hade dig visste jag inte att det va så sjukt underbart att kunna kalla någon MIN
och hur bra man mår när man är med den man älskar .
Jag kommer sakna dig sjukt mycket.
Hoppas du kan förlåta mig någon dag <3

Kommentarer
Postat av: linnéa'

ah dt va juh inte så bra gjorde dt du gjorde,

men hoppas! :)

2010-01-05 @ 12:32:36
URL: http://llinneasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0