Miin daag

först på morgonen så vaknar ja o frida av hennes väckaklocka o hon går typ upp direkt :P jag ligger kvar o somnar sen säger hon : emilia om du ska med te gbg borde du gå upp nu o ja hade 25 min på mig o fixa mig ;o fick panik gick upp o fixa mig lite så skulle vi gå hemifrån mig när de va 1 min kvar till bussen åkte så kommer pappa hem o ja fråga om han kunde köra oss o de gjorde han (A) så när vi kommer te frida så äter vi frukost så kommer julia o lisa sen så går vi te busshålplatsen o när vi ska gå på bussen så funkar inte fridas o lisas fritidskort ;s så när vi kommer ner te kgv så kollar dom de o dom skulle funka så cpa allt:s men vi kom in te stan ändå :) jag köpte underkläder i stan som de kommer bilder på sen för ja har fortfarande min kamera hos cissi-.- sen drog vi hem te frida o gjorde inte så mycke.. så drog vi hem te mig o städa hela trapphuset ;o för grannarna hade kommit o klagat ännu mer på allt med festen så aah nu ska ja betala massa så ja hoppas de finns snälla folk som hjälper mig o betala annars får ja aldrig ha fest igen ;o..


detta köpte jag :) snyggt? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0