Rensar datorn

Nu kom jag nyss hem från julia :)
har varit med henne och sofia , vi gjorde nt så mycket  va nere i kgv o köpte lite saker:)
hahah när vi går av bussen o ska gå till maxi så går de 2 killar bakom oss och en av dom skricker ngt
så ja blev as rädd o fick värsta cpe reflexen o vände mig om :s PINSAMT!
hahha sen när vi stod o skulle ta ut pengar så gjorde julia de först sen sofia o sofia fick göra om de för hon
skrev fel kåd -.- så typiskt sofia :D
hahha så gubben som stod bakom gick iväg med en suck HAHAHAHAH asså ja kunde inte sluta skratta :D


Aja nu e jag hemma o höller på o rensar datan från massa skit :)
så kanske den blir lite snabbare (A)
så ska ja plugga lite spanissh oxå .... Tråkigaste men måste ju göras ..

Kommer bild på dagens outfit sen när jag lagt in bilderna från kameran oxå (=


KYSSEN(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0