min dag

dagen började skit:P
sen träffa jag viccy så kom dennis o alex så åkte vi till romesjön och dom bada och gjorde någon cp lek (A)
som kallades kriget eller något skit kul va de:D
när vi skulle dra kom jacob oxå:)
sen åkte vi o lämna viccy så åkte vi ner till kungälv o köpte godis (A)
sen åkte vi till svarta ladan o satt där o snacka as änge sen spela dom fotboll o sen snacka vi igen :)
haha sen fick alex somhan ville o vi körde runt i kungälv:P så gick ja hem 10 min senare ringer olle o frågar  vart ja är
så kom han emil och emilskusin o sa hej sen gick ja hem igen o nu sitter ja här hungrig oh trött som ett as !
victoria åker om 1 timma typ ;(;( kommer sakna dig älskling :( (L)

träffade julia idag oxå , sjukt skönt o få prata med dig , shit vad ja saknar dig helt plötsligt (A)
hoppas vi träffas en stund i mon :)?

jag fattar inte du är helt perfekt , du ser verkligen igenom mig..
tror du har listat ut det mesta redan...


bilder från dagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0