Varmt :o

idag vakna man så hade alla redan ätit frukost :o
omen snällt o inte väcka mig till frukost men dom hade tydligen ropat på mig :s
jaja så kan de va när man e trött(A)
nu har jag precis kommit hem från o shoppat med mamma o minna i stan sen träffa vi mormor och morfar och
handla mat:) haha mormor och morfar  e så roliga dom storhandlar i en affär och sen åker dom till en annan och köper typ 4 varor bara för att de är billigare xd haha nödvändigt lixom :P
efter vi har ätit så ska vi åka till tina och fika med henne och katap sen blire åka och bada:D


asså de är så sjukt varmt här nu de e 34°C typ som utomlands ju :)
behöver ju knappt åka utomlands lägre ;)

Bild från bulgarien när jag och moberg bråka om bollen i poolen :D
haha jag är osminkad o.0 inte likt mig  0.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0