ÄNTLIGEN !

Puh äntligen klar med alla renskrivningar och skickat iväg dom ! :)
idag har jag varit med julia och frida hela dagen först va vi hemma hos julia o sola , hoppa studsmatta och pratade :)
senare gick vi ner till kungälv o fixxa lite stuff och så kom lisa så drog vi till ankdammen o dampa där:D
alltid lika kul med er tjejer! :D
sen drog vi hem till frida o pluggade och jag lärde mig att åka waveboard :D
fast jag kan inte helt än men snart ! :D
Prata med mamma idag oxå och i mon ska vi ringa och beställa tid för manikyr för mig (A)
ska få riktiga lösnaglar och detta fick jag av henne i 15års present men inte fått det än så tänkte att det passa perfekt till skolavslutningen och allt :D
shit betygen sätts i morgon är sjukt nervös:o
Random bild från google :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0