Bulgarien på Söndag !

Heej bloggen :)
nu har jag och mamma beställt resan till Bulgarien och vi åker på söndag:D
Vi ska bo på hotell Barcelo Royal Beach som ligger i Sunny Beach :D
Jag kommer vara borta en vecka så jag kommer hem på söndag den 4 Juli igen:)
Och jag hoppas att det är många av mina vänner som vill gästblogga på min blogg.
Jag kommer antagligen ta med mig min dator till bulgarien men det är inte säkert än:)
men om jag gör det kommer jag att försöka blogga så mycket som jag kan :)
Här är en bild på hur hotellet ser ut:)
Och här är en bild på dom bilderna som fanns på Vings hemsida:)
själv tycker jag de ser jätte fint ut:)
de är 300m till straden och 200m till centrum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0