Fredaag kväll

Hahah inget blev som planerat alls :P
jag träffa felix o gav han hans jacka följde men hnm ner te kungälv o leta efter ett ställe som hade öppet för han va hugrig :) sen gick vi runt i kungälv drog hem till mig en stund och sen träffa vi lisa och några nere i kungälv
som missa sin sista buss till gbg FAN va ja skratta :D
haha de va inte planerat alls att ja o felix skulle vara med varran hela kvällen men de va mysigt:)
satt vi hemma hos mig tills hans buss kom, så smsar min pappa en stund innan han kommer in
skaffa mig en rull stol orkar inte gå mer !
HAHAHAH fan va ja o felix skratta :P haha den stackarn som gått från Bohus till Munkegärde:)

Nu ska jag snart sova för att ja inte kommer sova så mycke i mon (A)
Kisses


Min outfit idag:)
klänningen ser ganska stor ut för den e cp:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0