frida gästbloggar!

hej emlias 3 läsare, asså julia o lisa o vicy, hoho skojaa (a), natt skoj lr inte :(
aja anledningne till att jag tänker gäst blogga på emilias blogg de äe för att jag är väldigt tråkigt, sitter och väntar på att klockan ska bli mer, ja vena när mammas klocka ringer men snart är det iaf. Så måste börja fixa mig o lite sånt snart. Erkänn de är såhär, man tänker åh ja flygplan, behöver inte fixa mig o lala, men hallå när man kommer idt man ångrar sig direkt, de är sjukt att man gör samma misstag varendagång. Aldrig mer åka osminkad o i luffarkläder, snyggare o va lite divig haha (a). Emilia hoppas du har med dig dina solglasögon, dom gucci du vet, så fina i dom, hej fluga :D!

Aja, ska dra te cypern snart, o emlilia stechker med gucci ögon, hoppas de regnar för dig emilia, tävling o se vem som är brunast hoho! :D

www.fridaaow.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0