Godmorgon

Hejj ;)
nu vakna jag nyss och förlåt för dålig uppdatering men jag har inte orkat och inte haft tid o blogga:(
Men ja ska försöka att blogga oftare nu :)
nu sitter jag och lägger upp bilder från skolavslutningen på facebook :)
Ska gå o äta ngt snart e hungrig :)
e helt döv idag efter att ha kollat på eric saade med massa folk på sommarstart :D

I torsdags på farshatt och allt va jätte kul hela kvällen var sjukt toppen !
förutom att ja inte kommer träffa klassen lika ofta längre:(
hahah som vanligt ska jag ju klumpa mig o ramla de första jag gör på farshatt :$

I fredags: började dagen skit ,men på kvällen när jag väl kom ner till kungälv o gick in på sommarstart och allt som hände efter åt va sjukt kul! asså jag älskar er tack för en underbar kväll victoria,Moa,Adam,Julia,Lisa,Frida,Tibbe,Felix,Oskar och Axel! vi måste ses mer under lovet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0