Godmorgon :)

hejj bloggen för ringer min mamma och väker mig och säger att jag måste komma o hjälpa henne med en jävla skrivare för o skriva ut våra billjetter-.- och så va ja tvungen o springa hem till henne helt nyvaken sen får hon panik på varje liten sak ja gjorde :o hahah tror ni man orkar med en tjatig morsa precis när man vaknat ? inte jag iaf xd
jaja nu e jag hemma hos pappa igen och ska städa och packa och massa sånt sen kommer mamma och hämtar mig så ska jag packa klart de hemma hos henne så ska jag hinna träffa julia en stund oxå :D
OMG vad jag kommer sakna dig älskling!  Och jag hoppas att du tänker gästblogga på min blogg:o
om en halv timme är de exzakt 12 timmar kvar tills jag drar ifrån kungälv (A)
hihi jaa längtar :) Mycket sovande inatt la mig vid fyra och kvart i 12 vakna jag och idag ska jag inte sova för ja kommer inte hinna somna innan vi ska upp igen eller så sover jag bara en timme(Y)


Gammal bild ! Bjuder som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0