hemma again

Nu e jag hemma igen ja frida o julia va i kungälv o luffa as länge sen drog julia hem så ja o frida luffa lite till
sen så gick vi upp hem till mig och då snacka båda i tele HAHA! telefon nördar nr 1:D
Fy fan va kul de va o åka kundvagn :D haha bilder kommer när julia har skickat:D
Alla mina känslor bara snurrar i hela mitt huvud just nu ,, En person som finns där dygnet runt och har funnits i några dagar nu ..
asså jag klarar snart inte av alla känslor och tankar, känner mig otroligt ensam hela tiden även om jag har mina vänner.. Vissa finns inte alltid där har jag ju dock märkt .. de finns 4 personer som får mig o må bra för tillfället och dom vet vilka dom är !
Nu orkar inte ja blogga mer GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0