Julia Bröndum du är mitt allt och kommer alltid att vara ! ♥

Asså jag vet inte hur jag ska tacka dej för allt du hjälpt/gjort för mig , kännt dej snart i 16 underbara år .
Och jag älskar dej mest på hela jorden du hjälper mig alltid när jag mår dåligt du ser när jag döljer något ..
Jag sitter här på ditt rum ensam och lyssnar på musik asså jag lovar dig tårarna faller snart ner , bara tanken på att du inte finns vid min sida får mitt hjärta att gå sönder.. Jag vet inte vad jag skulle göra utan diig ..
Jag drömde en gång att du dog , jag mådde dåligt resten av mitt liv i drömmen ,tillslut orkade jag inte leva utan dig så jag sa hejdå till alla som jag kände och tog mitt liv , träffade dig i himmlen och levde mitt liv lyckligt där uppe med dig ..
Dom gånger vi har bråkat och inte varit ''vänner'' eller vad man ska kalla de har jag mått dåligt , för du gör verkligen min dag !
inatt när jag sov hos dig så kände jag din närhet när du sov och bara de gjorde att jag mådde bättre med en gång !
Jag kan verkligen inte förklara hur mycket jag älskar dej ! Du är verkligen mitt allt !
En sak jag är rädd för nu är framtiden ,, Vad kommer hända om vi inte kommer in på samma linje ..
Vad händer då ? kommer vi inte träffas längre då ?
jag tyckte det var hemsk att skiljas från dig i 6an men nu , 9an ja kommer inte klara de !
Du är en av de starkaste personerna jag mött och du ser alltid de ljusa i de mörka när man mår piss !
tack julia viola bröndum bus! JAG ÄLSKAR DEJ NU OCH FÖRALLTID !



Lite bilder på oss !
när vi va små ♥
HATA min inte älskling!!♥♥♥











nu orkar jag inte lägga upp fler(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0