Julia de finns ingen bättre än du!♥

Sovit hos julia df blev de inte så mycke bloggande igår , igår så satt vi o hade filmkväll hemma hos mig sen åkte vi hem till julia o sov där:)
Vet ni vad jag vakna av idag ?
Jo julia som satte på världens Techno musik på as hög volym o de går inte o sova till de;(
sen gick ja upp så fixade vi oss o så åkte vi in till stan med hennes mamma:)
träffa moberg i typ 5 min oxå :D  Länge sen nu vännen , har saknat dig♥
nu sitter jag hemma hos julia o hon fixar sig snart ska vi dra o träffa frida och lisa en snabbis sen ner o träffa louisegumman som kommer hem idag:D:D
ska bli kul o träffa dig för de va ett tag sen sist;):D
aja kisses


Så här ser jag ut just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0