julia gästbloggar!



* vädret i sverige!

det är ju grymt bra väder nu i sverige idag gick jag i shorts och linne och svettades! riktigt härligt och har hört att det ska hålla i sig hela veckan, härligt så jag får lite färg nu medans emilia och frida är borta så jag inte ser ut som ett spöke!

*navelpiercing!

jag tycker det är så sjukt snyggt på sommaren, stor hiss på det!
jag tycker det är finaste men hängade!





*
att emilia och frida åker iväg samtidigt!

det suger verkligen, att båda två åka samtidigt så båda är borta lika länge!:(
men jaja hoppas ni köper något fint till mig, enda bra med att dom är borta! haha

* sommarlov känns som helger hela tiden

haha det suger som fan tycker jag, för på helger känner jag typ vafan nu kan jag äta godis!
och är van vid att på helger är man ju ledig, så nu känns det som helg hela tiden.
så jag sitter uppe och äter godis hela tiden känns det som inte bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0