julia gästbloggar!

FYFAN!
nu åker emilia redan till skåne sen vidare till bulgarien, snacka om jag gråter nu?! fyfan blir bara värre nu när jag tänker på det ännu mer.
jag och emilia satt och kolla på kort idag, hon har massa kort sen när vi va små osv. tänk hur länge vi har känt varandra egentligen.. och nu ska hon försvinna i en vecka jag kommer inte klara det.
alltid emilia jag ringer när jag mår dåligt, när något händer och allting!!

men nu ska jag inte försöka vara deppig och sånt för det är inte roligt att läsa!;) emilia har gjort färdigt tre inlägg som jag kommer lägga upp här i bloggen denna veckan + så kommer jag blogga om lite hemlisar om emilia och annat;) så jag ska försöka vara uppdaterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0