Kort dag i skolan idag :D

HahAH jag frida och julia hade riktigt kort dag i skolan idag :P
vi drog hem till mig o hämta min moppe sen drog vi till julia o åt mat :)
sen åkte jag och julia o tanka o fixxade lite grejer :)
sen solade vi och snackade på julias studsmatta med isabella:)
Nu har vi varit nere i kungälv o köpt lite saker:)
sen får vi se vad som händer till kvällen:)

Gött! när mamma kommer hem ska hon ringa o kolla tid för mina naglar och om det inte finns någon får jag
hennes tid på onsdag! :D:D
Måste till stan och köpa smycken och en ny bh till skolavslutningen oxå:o
fååår daaamp !
aja idag har jag lämnat in alla skolarbeten som skulle in :D
bloggar senare om jag får tillgång till data kisses ! <3
Bild från igår:)
juliaabv.blogg.se = fotograf :)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0