LISA GÄSTBLOGGAR

Hej igen, teatern var verkligen jätte bra och det var en kille som sjöng så omg fint..
haha fin var han också, fast på riktigt var han blond, han skulle passa mkt bättre om han hade den bruna peruken hela tiden(a) haha!
Men iaf efter teatern stack jag hem till frida och hjälpte henne att packa och massa, sedan gick vi ut och träffade julia och satt oss utanför frida och mig typ.
Vi snackade om allt möjligt sedan var jag tvungen att dra hem så fick krama om Frida jätte länge!
Det är sjukt vad jag kommer sakna henne :(
Nu sitter jag här och ska faktiskt vara vaken inatt med frida hihi. tror inte jag skriver mer på emilias blogg idag, utan vi hörs nog imorgon ist;)
Så ni får ha det så himla bra!

Nu ligger nog Emilia och solar och gottar sig, imorgon blir det samma för frida!
Aja puss



Emilia(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0