LISA GÄSTBLOGGAR

Godmorgon!
naw, vad kul att frida gästbloggade också innan hon skulle åka!
jag låg vaken typ till halv två två i natt och snackade med frida, kanske itne så länge men jag somnade fan sen..
Sen vaknade jag vid fem och skickade snabbt ett sms till frida för att kolla om hon fortfarande var hemma men hon hade nog stängt av sin mobil:(
Men nu sitter hon på flygplanet till cypern gud vad underbart det låter eller  hur?
Aja, någon som har hört ngt från emilia?
hon har det säkert jätte bra. HAHAHAHAH det frida sa med gucci solglasögonen inte för jag fattade de med jag skratta endå(a)

nu sitter jag här skit trött och vill ha pizza... lalalala hörs sen eller ngt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0