LISA GÄSTBLOGGAR

Hejhej Emilias läsare;)
Nu tror jag faktiskt Emilia är framme i bulgarien hoppas hon verkligen får en toppen vecka!
Jag har lovat henne att gästblogga lite nu medans hon är borta, julia hon ska göra det samma så ni får helt enkelt stå ut med våra inlägg denna veckan! haha men det gör ni säkert!

Jag har precis ätit nu och jag ska läsa lite bloggar och sådär sedan ska jag börja fixa mig för ska nämligen på teater senare!
haha nej jag brukar verkligen inte gå på teater men min storebror är med i den så då måste man endå gå och kolla:D
men aja jag skriver här senare så ha det gött sålänge puss!

Ni kan alltid gå in på min blogg, www.Rosaalisa.blogg.se






bjuder(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0