Mensvärk NEJTACK !

sitter här vid datan o har världens äckligaste mensvärk -.-
vill ba dööö!
jaja ja snackar med moberg om dom framtida planerna o flytta te barcelona o bo e fetaste huset :D
hahah ja e lätt på om du payar mobergoo:D¨
hahahh jaja om du payar så kan du väl få tvinga med mig på alla dina hemma matcher ;) MEn bara om ja får V.I.P plats (H)
Han har ju tänkt sig o bli fotbollsproffs(Y)
Vi får se hur långt vi kommer med detta crazymoberg (H)
asså jag o juli kolla på utlandsresor förut o jävlar vilken kick jag fick ja vill åka idag!!
och de va ju tänkt att ja mamma o minna skulle till spanien men vi får se om de blir spanien eller
cypern;) Hoppas att du får följa med julia! fan va kul vi kommer ha o spec om ja får följa med dig till Grekland sen(H)
jaja puss
hoho min och julias gottsaker som vi hade förut när vi kolla never back down :D
sjukt bra fiilm , nu blire sova kisses!

Kommentarer
Postat av: moberg

barcelona drömmen kommer bli sann :o dom kommer värva mej från korpen :D <3

2010-06-21 @ 02:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0