skriva av mig lite

Lycklig men ändå olycklig
du sliter mig i bitar när du är med andra när jag inte e med , men ändå så vet jag att jag inte kan stoppa dig
för vi är inte mer än vänner ..
Jag vet inte varför men jag har en konstig känsla i min mage ,, haft den i 2 dagar nu ..
Jag trodde först de va för jag gillade dej , men jag börjar undra de kanske inte är de ..
Jag är rädd för att något ska hända något som inte är bra , när du sa att du oxå kände så hugg de till i mig .
varför gjorde de? vad är de som händer?
jag orkar inte mer allt som händer just nu , Jag vet inte om det är något/någon som påverkar mig på detta sättet men de är i alla fall väldigt jobbigt och jag hoppas att de slutar snart!
Jag är osäker ensam och rädd för framtiden!
Jag måste gå i den mörka natten på vägen helt själv..
och skogen iaktar varje steg jag tar ..
att behöva vända sig om var 3e sekund för att kolla så det inte går någon bakom en är sjukt läskigt ..
de ända man hör är sina egna fotsteg i den blöta marken från dagget och från regenet som bara fallit ner hela dagen. Den känslan e den värsta , att känna sig förföjd är hemskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0