sovvaa snaartt :D

Nu gick precis frida julia och lisa hem och här sitter jag:P
e as trött o har fortfarande huvudvärk så funderar på o sova snart:)
ja drar från kungälv lördag  natt de e sjukt :o jag längtar som fan !
men ja kommer sakna alla sjukt mycket:(
julia färga mina ögonfransar och lite skilnad blev de men ja måste göra de igen snart så dom blir kålsvarta !
kan kolla ifl mammi kanske kan göra de innan vi åker (A)

Jag kom på en sak :o
Jag är as rädd för tullen :o
asså de kommer ju pipa som fan när jag går igenom
1.Mina 4 hål i öronen :o
2.Min navelpiercing :o
3. Mitt armband ja inte tagit av mig på snart ett år:o
4. Mitt guldhalsband :O
tänk så e de något annat som piper typ hårspänne eller något jag kommer få PAAANIIK :o

Jag Mamma & minna , som ja ska utomlands med på söndag (H)


Kommentarer
Postat av: ADAMS TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMBERG

1. Inget piper som inte är lika stort som ett skärp om det inte är diamant, kanske kan hända om apparaten är störd? :)



2. oroa dig inte, tullen kommer inte vara där om ni inte åker bil igen land till land vilket du inte gör, ser du tullen, gå lungt och tugga tuggumi, cya :D

2010-06-25 @ 01:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0