tårarna rinnner snart ner för min kind

Det är otroligt vad jag saknar dej , jag kan fälla tårar av bara tanken att jag inte träffat dig på snart ett år.
jag träffade dig sist i augusti förra året :o
asså det är sjukt då hade jag inte heller träffat dig på as länge o jag kommer ihåg när vi träffades
jag sprang fram till dig och du gjorde desamma jag kände hela väger att gråten bara kom mer och mer i min hals
sen när vi stog och höll om varandra börja jag gråta , tårarna föll jag va så sjukt glad att få se dig igen
du börja oxå gråta , alla dina grannar bara stog o kolla på oss , där stog vi i 5 minuter o bara kramades o grät..
De va de allra hemskaste men även underbaraste jag varit med om !
Det hemska va att jag inte hade sett dig på så länge , men de underbara va dom minuterna vi bara stog o grät.
Jag kommer aldrig glömma de , sen kommer din syster Cecilia och jag gör samma med henne så frågar hon mig
varför gråter du ? ,jag glömmer aldrig de ögonblicket kommer ihåg allt som om det va igår !
JOSEFIN ENLUND JAG ÄLSKAR DIG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0