twilight , new moon , Eclips & Breaking dawn

Asså det är sjukt hur besatt man kan bli av en film !
twilight och new moon är de bästa filmerna jag sett ! :D
jag älskar dom och väntar verkligen på o få se Eclips som kommer på premiär om 10 dagar :D
jag älskar handling och allt asså för de första finns de 2 riktigt snygga killar i filmen .
James (cam gigandet)

Som även spelar kevin volchok i O.C
och never back down :)
han är sjukt snygg!


Sen är det ju Robert Pattison som är Edward cullen i twilight filmerna
sen är han ju med i remember me Som jag inte vet vad han heter i & Harry potter där han spelar Cedric Diggory:)
och han oxå otroligt snygg!


Och sen har vi ju taylor lautner som jag inte vet om han spelar i någon mer film än twilight men han e jävligt snygg iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0