vänner

jag vet att väldigt många redan lagt in såna här inlägg men jag kände oxå för det :)
detta är dom bloggarna jag läser inom min vänkrets :)


Julia är en av mina allra bästa vänner och jag ömgås ganska mycket med henne som ni kanske har märkt:)
vi har kännt varran i 15 år och kan verkligen göra allt tillsammans , hon betyder väldigt mycket för mig..
Hon skriver verkligen om roliga saker i sin blogg så jag tyfker ni borde läsa:)


Victoria miocic är oxå en av mina allra närmsta kompisar och hon har gått i min klass i 2 år från 8 till 9:)
jag var den första som börja prata med henne när hon kom till våran skola , för hon hade flyttat hit från nol/nödinge:) hon är en jätte snäll och söt tjej som är väldigt glad :)



Frida har jag inte ömgåts med så länge faktistk bara ett eller två år ungefär
jag lärde känna henne genom julia och hon är en sjukt söt tjej som man verkligen kan lita på och hon finns alltid dår för en :) hon är jätte snäll och man kan prata med henne om allt :)



Louise är en jätte rolig tjej o hur snäll som helst när man är med henne :)
hon får en alltid på bättre humör:)
och jag lärde känna henne genom julia oxå men jag hade träffat henne några gånger innan med en tjej som heter ida :)



Malena är min kusin o henne har jag alltid haft en bra relation med vi har alltid kunnat skratta och göra massa saker tillsammans :) fast vi tråäffas väldigt sällan nu för tiden och de tycker jag att vi ska ändra på,hon är sjukt söt och jätte snäll:) bloggar lite för sällan ibland ;)


Lisa lärde jag känna genom julia och frida och hon är en jätte söt och sprallig tjej man har alltid kul när man är med henne :) sjunger jätte bra :) har många roliga minnen med dig sötnos ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0