Bästa vän !

Jag har en vän som är en kille.
Jag har en vän som får mig att le varenda
secund .
Jag har en vän som betyder sjukt mycket
för mig.
Jag har en vän som alltid finns där och
alltid bryr sig .
Jag har en vän som jag inte kännt så
länge .
Jag har en vän som är den snällaste och
sötaste på hela jorden .
Jag har en vän som får mig att le varje gång han skriver ett sms.
Jag har en vän som vet nästan allt om mig.
Jag har en vän som kallas för BÄSTA VÄN
och jag ÄLSKAR honom !


Du vet vem du är när du ser bilden ? <3

Kommentarer
Postat av: moberg

Emilia du är så sjukt underbar<3

I Love U Sweetheart :)<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-10 @ 22:40:17
Postat av: Anonym

bästa vän? typ raderar mig för en kille, typ glömmer av mej?

om han sårar dej så kom fan inte till mej för jag varna dej om honom . . .

2010-03-25 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0