Freedag night ;)

efter skolan drog ja te stan o träffa lilliz o hans syrra följde vi med henne till hennes buss:)
sen drog vi hem te lilliz o han åt mat osånt .
gjorde inte så mycke tills vi drog o mötte danne , så träffa vi ngn som dom kände o lilliz
va rädd för den lilla hunden , så sööt xd
sen drog vi o mötte jonis, vi åkte runt lite i mölndal o fixxa lite stuff o så sen kom
Mattis oxå .

så drog vi 5 hem till mig :)
så skulle vi möta viccy o moa men dom kunde inte för vi kom för sent :(.
Hahah stackars lilliz som va rädd för den lilla hunden sara som kom med morsan o hennes kompis.
När vi skulle dra o köpa dricka så va ju självklart macken stängd -.-
Alla fick damp:o
Sen såg lilliz snusfabriken o la sig i en snöhög utanför o bara kolla på huset , hahah faligt att han såg de ..
Ja fick dra upp hnm sen :o

O när ni kasta vingummi på en tant o hon sprang efter oss:O
hahhaha fan va kul de va fast ja inte fatta ett piss men men ;)
Hahahha spybjörnen va ju grymmast .
D: vart ska jag spy om ja måste spy ?
E: papperskorgen.
D: var e papperskorgen ?
L: på stolen vadådå?
D:jag ställer den här nere då ifl ja spyr.
L: vf skulle du spy mår du ens illa?
D: Nä ja mår bra :)
3 sec efter att vi släckt hör man någon spy :o ja o lilliz spydde nästan på varandra :o
Fy faan hahaha :O:P

O lilla danne som drömmde om sara
sara sara! , sara kom hit o ligg brevid mig !
HAHAHAHAHAH:D


lite bilder från idag .
bilderna är inte perfekta jag vet ;)
Danne:)<3



Lilliz kan du inte se lite gladare ut ;)<3


Jonis :)<3




Mattis :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0