Hos juliaabby<3

Nu sitter jag hemma hos julia och har varit med henne hela dagen :)
Emelie hennes sysling var även med :)
förlåt för dålig uppdatering men ja orkade inte i morse :p
vaknade tusen ggr i natt o när ja vakna i morse ringde ngn random människa mig 4 ggr :o
från 3 olika nummer och fråga efter ngn linus :s cpe :s
Jag har haft en underbar dag idag :)
specielt pratstunden julia tack de behövde jag verkligen kan jag säga dej och du vet vf <3

Detta är Emilia Isolde Olsson som väldigt få känner henne :D
Så mobba mig inte för den jag faktiskt är (A) :$


Här är några bilder från gårdagen :) love u giirls <3

Jag och juliabby<3
 
Juliabby<3

när julia häller ner dricka i min mun ;)

Julia och sofia sötnosar <3

Sofia goes seeeexy ;)<3


Kommentarer
Postat av: julia

tack sj bby<33

2010-03-07 @ 00:16:07
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0