jag trodde du va anorlunda..

Du hann aldrig förstå att jag verkligen har känslor för dej ,
även om jag sa de till dig..
Vi är olika men de e normalt alla e olika el hur ?
jag trodde jag bettyde ngt för dej ?
du sa de , el ''sa'' du bara de ?
jag visste att jag skulle vänta ..
Jag kännde de på mig att de skulle bli såhär ..
Vf sa du inget när du väl kom på de?
Allt som hände idag gav mig bara mer kännslor..
O nu säger du såhär ..
Du väljer hur du vill göra .
Jag kan inte tvinga dig till ngt .
Du säger att jag är elak när jag jävlas med dej ..
Vad är inte du då ?
jag orkar helt seriöst inte mer ..
Jag orkar inte kämpa mer o bara bli sviken hela tiden ..


Kommentarer
Postat av: viccy

Jag förstår dig emilia :(

hoppas han också förstår <3

2010-03-01 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0