Killar är som luft men utan dom klarar vi oss inte.

Tårarna vill aldrig ta slut .. Va e de för fel ?
Folk säger att om jag inte hade mått som jag gör nu hade de varit fel på mig ,
men de känns som de är fel på mig nu ?

Vf är det alltid killar som är de största problemet ?
De är oftast dom som får oss tjejer att må som vi gör..
Vet ni inte om de att vi tjejer är sjukt lätt sårade ?!
iaf jag..

Jag trodde seriöst inte att ja skulle klara av att släppa din hand .
Men ja måste aceptera att du inte vill..
alla låtarna , de e sjukt de finns inte en enda låt med hnm som inte påminner om dej .
Asså seriöst ja va kär igen !
och de sluta inte som ja ville igen !

Jag lägger ingen skuld på dej för du väljer sj hur du vill att de ska bli mellan oss.
Men jag säger bara det att du är ngt av de bästa som hänt mej .
Ja gav nästan upp en vän för dej , du va verkligen mitt allt ..
jag klara mig inte utan dig .
Ja gjorde allt för att få träffa dej,ja tog smällarna jag fick för att kunna få träffa dej..

i början känndes det som jag inte fick något tillbaka men i slutet känndes det mer och mer
som om du börja gilla mig ?
men jag verkade ha fel ? el så lyssna du på din kompis för mycket .
jag förstår dej visst hur du menar men ja tycker det är dålig stil av er båda ..


Jag kommer aldrig glömma första gg vi va ensamma .
Ja kommer aldrig glömma första gg vi träffades .
Ja kommer aldrig glömma första kyssen !
Jag kommer aldrig glömma DIG !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0