Löööördaag :D

förlåt för att ja inte har bloggat idag ;(
har inte varit hemma nästan alls , först snacka ja ju med moberg i 5 timmar igår till kl 3
o somna typ då så väcker mamma mig o säger att de e frukost o sånt halv 9 sen så vill hon att ja ska följa
med o shoppa i torp så ja fick ju inte sova längre;(

Köpte 2 bas linnen
och en top :) bilder kommersenare när ja lagt in dom  :)
mamma köpte as go mat till oss med (a''

Sen åkte ja o moa in till möldal :) (glad för stavningen moberg ;)) o träffa
moberg & oliver :) vi åkte te moberg o kolla Paranormal activity (stavning)
dog typ ;o fast ja trodde den skulle vara värre ;o
sen drog vi ut o träffa lilliz & mattis :)
så följde vi moa till cetralen för hon skulle dra hem , så åkte ja med dom tbx o så typ dampa en
tant på mig på svårvagnen ;o hon ba ta ner fötterna o käfta mot mig ja ba aah , mmh hörde knappt va hon
sa ;s så åkte vi tbx te moberg o gjorde inte så mycke men de va kul ändå (A)
sen åkte danne , oliver o Moberg med mig till backaplan så tog ja GRÖN hem :)



Lilliz & Mattis :)

Maten (aa'

Kommentarer
Postat av: mobeerg

älskar stavningen på mölndal :D

2010-03-14 @ 13:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0