sööndag

mamma väckte oss halv 9 -.-
aja lilliz den ungen putte ut mig ut sängen så ja fick inte plats -.-
sen låg han o sov när ja skulle fixa mig , sen åkte vi in till stan :)
o så åkte lilliz hem när ja mamma o minna gick till the studio
o tog modell bilder:)
sen gick vi i lite affärer så drog vi hem o ja packa o sånt o drog te daddy :D
sen mötte jag julia :) vi åkte o köpte bensin till min moppe som fick bensinstopp när ja skulle
åka hem till henne -.-
sen drog vi ner till maxi med moppen :D
hahaha fan va go känsla att åka moppen igen ! :D
nu sitter vi här o gör inte så mycke men vi hittar säkert  på något strax:)

Här e lite bilder från idag :)<3

Mamma minna och jag


Jag och syrran (L)


Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0