Tisdag kväll

Förlåt för att jag inte uppdatera igår när jag kom hem men ja gick o la mig nästa direkt
när jag kom hem för att jag va sjukt trött ;o

Men när vi kom in till stan ja o cissi så mötte vi hennes x Lucas , de va la kul :)
hahah han var inte alls som ja trodde ;)
Sen gick vi runt lite så drog vi te lovisa o lämna hennes present som aldrig blev av i
söndags ;)
sen åkte vi till möndal o träffa Moberg lilliz bladh och Emelie :)
de va faktiskt kul:)
Men kallt :(
Bladh o moberg e mina änglar för dom följde med mig o cissi ända te centralen (A)
så somna jag nästan på bussen hem ;o
så kom daddy o hämta mig på bussta :)
sen hände inte mycket mer under den dagen ;)

Bild på moberg o Cissi :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0