love u Farmor !<3

jag sitter o kollar ut över mitt rum ..
Jag ser att jag måste städa ,
jag ser at jag måste packa upp mina väskor...
Jag kollar på min klocka som har stannat , ännu ett liv som stannade samtidigt som min klocka.
alla snörena i min drömfångare viskar saker till mig som jag inte riktigt kan höra .
tven som står där och väntar på att få visa sina fina färger som den inte fått göra på flera månader .
Alla tidningar och böcker som bara ligger o skräpar .
Alla gammla saker som jag inte använder som inte får plats i förrådet , som inte vill stanna ine
i mitt rum längre ..

Väggarna börjar känna sig lite nakna utan alla tavlor som igentligen ska hänga där ..
Undra när man ska ta sin tid till o fixa alla dessa saker ?
Ändå har jag varit hemma hela dagen idag och ändå inte fått något av detta gjort , Mysko.
Har funderat hela dagen på att ringa farmor , De va ju så länge sen ja träffa henne och hon är som
en av mina bästa vänner , kan prata med henne om allt .
när man väl tänker på det så saknar jag faktiskt henne väldigt mycket känns som om jag inte har
träffat dej på nästan ett halv år . och förr träffades vi minst en gång i veckan när jag bodde hos min pappa .

Jag älskar dig farmor!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0