Min daag

Först seega jag hemma i typ timmar :o
o vänta på att julia skulle bli klar :o
men eftersom de tog sån tid o cissi ringde mig o kolla om ja ville följa med
henne te stan gjorde jag de:D
där gick vi runt te de stängde sen drog vi o skulle lämna en present te lovisa som inte va hemma -.-
påvägen till lovisa såg vi en fyllegubbe som spydde :o så jävla äckligt va de:(
sen drog te partille wtf ;o o träffa hennes ex
men han va nt ens där -.-
så vi drog te möndal o träffa lilliz, moberg , bladh och oliver :)
Vi gick typ runt i hela möndal centrum ;)
sen drog ja o cissi hem :)
De va min dag:)
Nu ska jag sooova , sms mooomba mig innan ja somnar:D<3
KISSES (K)

har äcklig bild brisssst ;o;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0