Your love is my drog

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva som rubrik -.-
kom nyss hem från skolan , varit en jobbig dag idag även om jag nt var i
skolan hela tiden ..
Först på morgonen va ja på vårdcentralen o kolla mitt blodvärde och
lite sånt, ja hade jäte bra blodvärde o så , men fick även veta saker som ja nt ville veta .
Så åkte jag till skolan, gick på 2 lektioner sen åkte jag med pappa till axet ..
hade spagetti ben efteråt ;o
Jaja :P nu ska jag ta o äta o lite sånt sen drar ja te cissi o vi ska in te gbg ?
Snart pank juh ;o
Tjejen med Mardrömmar varje natt ...



Kommentarer
Postat av: Emma

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL "VECKANS BABES" OCH BLIR DU EN AV DEM SOM BLIR VALD KAN DU BLI MÅNADENS BABE! DÅ KOMMER DU ATT FÅ EN LÄNKNING TILL DIN BLOGG PÅ VARJE INLÄGG JAG GÖR I EN HEL VECKA!! LÅTER KUUUUL VAAA ;)

2010-03-11 @ 19:28:37
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0