Bryter tystnaden

Nu sitter jag hemma och har nyss haft nationella i kemi labb ;)
haha de gick faktiskt helt okej (Y)
Julia va här en stund oxå men drog precis för hennes lektion började nyss:p
Ja börjar om 45min typ ;)
Sen efter skolan så ska jag och julia träna & solaa:D
We are gonna be niggaah (H)
Så jag kanske inte kommer blogga så mycket mer idag förän jag kommer hem ,
om ja inte får tag i en dator på skolan :D
Här får ni lite bilder på min klass:D
Skolavslutningen 2009
munkegärdeskolan 8B♥♥
Klassresan till branäs 2010
Munkegärdeskolan 9B♥♥
Någon tävlig bland alla 8:or
munkegärdeskolan 8B  2009♥♥
samma som bilden ovan ,,
munkegärdeskolan 8B 2009♥♥
Klöverbackenskolan klass 5  2006♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0