♥♥

Ni är mitt fukking liv!
Jag går genom eld och vatten för er seriöst .
Ni är hela mitt liv!
så många gåner som ni har hjälpt mig , ni har räddat mitt liv seriöst  !
Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade er vid min sida..
Kan inte ens tänka taken på att ni inte skulle finnas där !
Jag Finns alltid här för er och jag menar de , ALLTID !
Om inte jag hade haft er nu så vet jag inte om ja hade varit kvar här idag ..
Ni stötar mig i vått och torrt ..
Jag kan inte beskriva hur jävla mycket jag älskar er :o

Kommentarer
Postat av: fridacarlsson

gumman jag älskar dig jätte mycket. Kommer alltid att finnas där för dig.

Du är bäst! <3

2010-05-13 @ 22:24:20
URL: http://fridaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0