förlåt, förlåt!

förlåt för att jag inte uppdaterat sen söndags ...
Men som sagt så glömde vi laddaren hos min mormor i enköping och den harinte kommit på posten än :o
och så har jag inte orkat logga in på den stationära av flera skjäl...
Men jag kännde att jag va tvungen (A)
MEn jag hatar verkligen denna otroligt sega datorn  !!!
De blir nästan inga bilder just nu för jag har inga på denna datan och jag tänker inte lägga in dom heller
de är bara onödigt , så jag lägger in dom så fort jag kan använda den andra datan:)
De är inte säkert att jag kommer blogga så mycke dom senaste dagarna eftersom jag vill verkligen inte om jag inte måste sitta vid denna datan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0