helgen

efter att vi varit i kungälv åkte vi hem till julia ett tag ..
Och alla fick typ panik , för massa saker :P
senare på kvällen åkte vi till kareby:)
Riktigt kul hade iaf jag :)
Sen sov vi hos andreas , och självklart skulle ju alla dygna så när ja somna fick ja
fötter i huvvet el så va de ngn som slog mig xd
Eller så va de någon som ropa : eey du blondie , ey blondie !
Ba för han inte kom ihåg mitt namn xd HAHA !
När jag kom hem så typ dog jag framför tv :o
Ja o pappa kolla film men ja somna efter 20 min o sen kolla ja på filmen en gg till o somna efter
10min höhö.;)
Sen kolla jag faktiskt på hela filmen utan att somna den 3e gången ;)
Victoria kom hem till mig i någon timma oxå .
Vi gjorde inte så mycke typ snacka mest , så drog hon hem nyss o jag åt nyss mat (Y)
Tvätta precis bort mitt smink o ska snart gå in i duschen så fort ja får ork till det:)
KISSES

Bild på mej o juliaälskling från igår!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0