HISSAR & DISSAR

*att skolan snart slutar!
det är sjukt skönt att skolan snart är slut och att det är sommarlov !
längar verkligen jätte mycket !


*Att jag har min data sladd igen !
de är sjukt gött att mamma köpte en ny data sladd annars hade min blogg gått under eller något
då hade jag ju inte kunnat blogga nu heller :O







*mjukisdress ine i stan !
hahah de är så sjukt fult tycker jag , jag såg en i stan som hade det idag jag fattar inte hur man kan vilja gå runt
mitt ine i stan med mjukisdress:o




*Killar som är snaggade på sommaren !
jag tycker inte killar ska snagga sig , visst vissa passa jätte bra i det men vissa passar bättre i sitt normala hår:)
Så killar behåll erat hår ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0