Ny skolavslutningsklänning

Nu har jag bestämt mig !
jag kan inte ha den skolavslutningsklänningen jag har köpt den är för lik min konfa klänning och den är för lång ah de är massa grejer :P
Så jag ska in till stan med frida mamma o maybe julia ?
och lämna tillbaka den gammla och köpa den nya för jag vet redan vilken jag vill ha ! :D
sen ska jag kolla på nya skor oxå , har hittat ett par som jag verkligen är kär i men jag får se jag ska kolla runt lite först ! :)

Nu sitter jag hemma hos julia och vi har precis ätit vi ska snart till frida så ska vi gå en prommenad och Julia och frida ska lära sig att gå i klackar ;) haha själv så kan man ju redan gå nogorlunda bra i klackar (A) hihih
Jaja PUSS !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0