sover hos Juliabby ♥

Efter att vi hade färgat fridas hår drog ja o julia ner till bussta o träffa
Tibbe,Felix,Olle & Ch :)
så kom viccy o skulle lämna tibbeskläder;)
HAHA låter as konstigt men hon hade lånat lite kläder en kväll när vi hade varit där o skulle åka hem
på kvällen va de skit kallt:)
Jag vet inte varför men ni får mig att må bra på något sätt killar ;)
Har kännt de iaf från felix sen första gg ja träffa hnm;)
HAHAH låter som om ja e kär i han men de är jag inte :D
Han är bara en väldigt nära vän! :D

Nu sitter vi hemma hos julia o jag sitter vid datan & julia pluggar(Y)
Hon e en duktig flicka :D
Loovee u ♥♥

Gullig bild på julia ba för att jag älskar henne mest på Jorden !


Kommentarer
Postat av: julia

aw jag älskar DIG mest!<3

2010-05-08 @ 12:54:18
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0