Ullared

Det blev ullared med julia och mamma ist , för varberg cetrum va stängt:o
Men de va jätte mysigt :)
förutom den äckliga bilresan hem när de va så sjukt lång kö och det va 6 bilar som hade fått motorstopp
eller något :p
Nu kollar jag o.c säsong 3 för jag fick den av mamma (A)
Man kan inte sluta kolla asså :o
Här kommer bilder på vad jag köpte :)
O.C säsong 3
Sten med text på som jag tänkte lägga vid min farfars grav ,
Har inte varit där på ett tag så ..
Ögonskugga


Puder


Va ba tvungen o köpa den för den hade redan gett mig lycka under dagen(A)
Jag tänker inte gå någonstans utan den (A)


Hårspray


Strumpor alltid bra att ha ;)


Önonfrans och ögonbrynsfärg :)


4 tavlor som bildar ordet love


sällskapsspel :D


Lösögonfransar


Ansiksmask


Make up pensel



Bloggar mer senare om jag hinner(A)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0