what do want from me ?

Vad vill du mej egenligen ?
Du sa hejdå o att du aldrig skulle snacka mer med mej o nu ?
nu skrev du sötnos o gumman till mig , då lådsades bry dej om mig :S
Du berättade lite saker till mig som fick mej att riva sönder allt ,,
Såren hade nästan precis läkt så kommer du tillbaka o bara RIVER upp dom .
Med dina sjukt starka ord ..
hoppas du har de lyckligt med din nya tjej ..
Gör inte samma sak med henne som du gjorde med mej bara !
Fegt att du inte vågar svara på min fråga ,, men visst gör som du vill .
Kom fan inte hit o riv upp mina sår längre för snart har dom läkt helt så det inte finns något att riva upp !
Du kommer bara finnas kvar i mina minnen snart ! för jag orkar inte ha dej i mitt liv längre ..

you are strong do not let the idiots stand in your way!


Kommentarer
Postat av: julia

rättt emilia!<3

2010-05-05 @ 22:12:24
URL: http://juliaabv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0